Dag 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: De club van 4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

10 Januari 2013 | Australië, Sydney

De eerste 24 uur hebben we gevlogen, gevlogen, gevlogen en nogmaals gevlogen. Amsterdam – Hong Kong ruim 11 uur en na een korte stop in Hong Kong ging het vervolgens richting Sydney, nog zo’n slordige 9 uur. Wilco wist niet meer hoe hij moest gaan zitten en lag regelmatig met zijn hoofd tegen de leuning van zijn voorganger. Veel naar muziek geluisterd, film gekeken en vooral veel gegeten waar wij niets aan konden doen, ze bleven maar met eten rond gaan. ’s Avonds in Sydney, na controle op de luchthaven, was al voelbaar hoe warm het zou worden. Na met de taxi afgezet te zijn bij het hotel en na het inchecken nog een biertje gedronken in T shirt en bermuda, 23 uur!! Na een goede nachtrust behalve voor onze Cor, welke zijn draai niet kon vinden, jetlag (?) begon de eerste dag voor ons in Sydney.

• 12 Januari 2013 - 09:53

Petra Slagboom:

Lieve Arjan en andere leuke mannen

Blij dat jullie er zijn en inderdaad een lange vlucht.
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en kan ik zo ook CD een beetje in de gaten houden.Ik wens jullie veel plezier toe en speciaal voor mijn Bollie Bollie een dikke knuffel.

• 12 Januari 2013 - 10:09

Inge:

Gelukt! Het eerste verslag. Leuk om te lezen.
    Volgend project foto's?

• 12 Januari 2013 - 12:10

Henk En Puck:

Wat leuk dat het gelukt is. We blijven jullie reis natuurlijk volgen.

• 14 Januari 2013 - 14:07

Jans Bart Indy:

Ja dat vliegen....... Gek wordt je er van! Maar ja je zit wel aan de andere kant van de wereld.
    Veel plezier daar en hopelijk hebben jullie nog wat energie over om Sydney eo te verkennen!
    We blijven jullie volgen! Grtz Jans Bart Indy