Dag 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: De club van 4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

11 Januari 2013 | Australië, Sydney

Na een stevig cholesterolarm ontbijt werd te voet de tocht naar het Opera House ingezet. De zon was er inmiddels door gekomen en voorspelde weinig goeds. Al lopend over George Street, vergelijkbaar met fith avenue in New York, dus niet echt financieel the placet to be voor een tennisleraar uit Leusden. Al lopend zagen we in een keer de Harbour Bridge voor ons wat gelijk resulteerde in zitten en koffie. Vervolgens de stap gewaagd en door gelopen. Het Opera House van alle kanten bekeken. In de Shop gekeken naar een hoed maar of de hoed te groot of het hoofd te klein. De tocht werd voortgezet naar de Harbour Bridge waar we de eerste pilon beklommen hebben en gelijk de laatste inmiddels 32 graden! Hierna na de Rocks, geweldig!!! Het oudste stukje Sydney. Daar ook het eerste wildlife gespot de Australische huismus. Bijgekomen op het terras met het voor Cor en mij zuurverdiende kopje koffie. Afgedaald naar George Street en vandaar met de taxi naar Bondi Beach, waar ik op de foto mocht met een van de life guards. De provinciaaltjes, Cor, Wilco en Arjan keken ondertussen hun ogen uit. Onze surf babe Cor liep tot zowaar zijn enkels het water in en vond het wat koud, 23 grafden!!! Na levendig verbrand te zijn heb ik mij uiteindelijk nog ingesmeerd met factor 50 men vroeg zich af hoe lang ik nog te leven had. Met de taxi terug naar the City. Hier hebben we een nieuw record gevestigd door de Eye Tower te beklimmen met de lift 4 meter hoger dan de Eiffeltoren. Hierna terug gewandeld op een lege maag volgens Cor, die hier volgens eigen zeggen enorm afvalt. Nu, 23.50 uur een kleine after party met ingekochte locale dranken op kamer 109. Morgen op pad met de camper. Volgens Cor die ook aanwezig op de after party een mobile home

• 12 Januari 2013 - 08:01

Marian En Wido:

Hoi mannen,

Eindelijk een berichtje! Fijn om lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Het is idd een lange reis en ik snap best dat Cor wat van de leg is. Zag jullie al lopen in Georgestreet en bij de harbourbridge. Ben je nog naar Darling harbour geweest?
    Nu weg met de camper. Goeie reis en houd ons op de hoogte!
    Dikke kus van Marian en de groeten van Wido

• 12 Januari 2013 - 10:12

Inge:

Al veel gezien en gedaan dus!
    Ben benieuwd hoe het met de camper (mobile home) zal gaan.

• 12 Januari 2013 - 12:37

Henk En Puck:

Gezellig en interessant dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Kunnen we onze aardrijkskundige kennis weer wat uitbouwen. Goede reis met camper gewenst.

• 12 Januari 2013 - 13:13

Rob Peters:

Hè mannen, leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Hou vol, we blijven de blog lezen! We hopen dat het niet al te heet wordt anders zien we straks op TV alleen nog een oranje hoedje op de tribune liggen en is de rest verdampt.
    Intussen gaat het hier ook allemaal door, we hebben gisteren getraind en veel aandacht besteed aan de tjoep tjoep, splitstep en knietjes. Daarna een korte evaluatie in de kantine met kleine biertjes!

Groeten uit Leusden.

Trudi, Rob en kids

• 12 Januari 2013 - 13:30

Jose:

leuke naam have fun

• 12 Januari 2013 - 13:44

Martijn:

Ha mannen,

Eerste week als vervanger van Arjan zit erop en alles loopt nog op rolletjes. Vanochtend eerst even de auto krabben voordat ik om 8.45 naar LTV kon afreizen. Aardig contrast met jullie! In alle lesgroepjes had ik 1 afwezige (als Arjan er niet is durven ze dat wel) dus vandaag (zaterdag) 4 uur zelf ook aardig getennist. Laatste uurtje met Marijn samen Bart en Jeroen Oude B even met 6-0 naar huis gestuurd, dus goed het weekend in! Have fun en ik blijf jullie volgen. Wellicht leuk om 1 iemand aan te wijzen die als streaker de baan opkomt met the Autralian Open. Maak je je wel onsterfelijk! Zit zelf aan Arjan te denken. Zien we je allemaal op TV! Goed weekend en geniet ervan.

Groet, Martijn

• 12 Januari 2013 - 22:21

Eric En Anita:

Hoi mannen.

Wij vinden het ook heel leuk om jullie zo te kunnen volgen, en van jullie belevenissen te mogen mee genieten.
    We zagen toevallig vanavond beelden van Australie op de televisie.
    Het is er wel prachtig mooi.
    Morgen met de camper. Hele fijne rondreis gewenst.

Groetjes Eric, Anita en Marissa.

• 12 Januari 2013 - 23:05

Conny:

Hoi mannen,
    Veel plezier en goede reis met de camper.
    grt. conny

• 15 Januari 2013 - 09:13

Sandra:

Heren,

De 1e sneeuw is gevallen in Leusden,de schaatskoorts stijgt.
    Kunnen we jullie herkennen op 't Australië open?
    Gr. San xx