Dag 5 - Reisverslag uit Katoomba, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Katoomba, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

18 Januari 2013 | Australië, Katoomba

Fire, fire, fire. Of toch niet? Gelukkig het was maar mist, maar toch hield het de gemoederen bezig! Konden we toch nog even rustig ontbijten! Genietend van de fraaie papegaaien, zwarte, gekleurde etc. Uiteindelijk de camper ingepakt en op naar de Blue Mountains! Daaraan gekomen je raad het al mist, mist en nog eens mist! Geen berg te zien! Uiteindelijk zijn we met een treintje afgedaald naar beneden. Prachtig door het tropische regenwoud! De trein ging overigens voor de laatste dag, Wim werd nog geïnterviewd door de Australische televisie! Hebben jullie dat nog gezien? Daarna nam Wilkie het stuur over en zijn we via het binnenland vanuit Katoomba naar Goulburn gereden. Camping gevonden en een avondje uitgerust en een beetje uitgeziekt. (ik zelf, Arjan, terug klap van airco van vliegtuig. )P.s. het was toch zeer regenachtig, zeg maar gerust hondenweer. Truste! O ja, Cor heeft de eerste kangoeroe gespot welke volgens zijn eigen zeggen reageert op zijn fluiten.

• 18 Januari 2013 - 03:01

Bertus:

Hey mannen,

Leuk om te lezen en dat ga ik ook proberen tussen de zeer drukke werkzaamheden.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Net nog even balletje geslagen met Andre( Las Vegas kid) Agassi.
    Morgenavond trainen met zijn vrouw jullie allen wel bekend.

Gr Bertus uit een zonnig Las Vegas