Dag 10 - Reisverslag uit Torquay, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Torquay, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

19 Januari 2013 | Australië, Torquay

Tijdens het ontbijt bleek de stoel te licht voor mij, Wim, en zakte er door heen. Gelukkig zat er langs onze weg ook een Maui verhuur. Hier 2 nieuwe gescoord voor het geval dat en konden we, jawel, op internet. De eerste koffie gedronken in Torquay het begin van de Great Ocean Road. Een place to be voor strakke surfers dus snel vol gas door gereden. Daarna echt op pad richting The Great Ocean Road. Bij de eerste Sea View vol in de remmen. Wilco en Cor helemaal afgedaald om een zandkasteel te bouwen. AV en ik hebben het van bovenaf bekeken en hadden een probleem met de Camper. Deze stond erg scheef en dreigde, volgens Arjan zijn gevoel om te vallen, dus even recht gezet. Vervolgens onze weg vervolgt met vele bochten en afdalingen. Op tijd een camping gezocht aan het strand. Cor had inmiddels meerdere gevechten met de ruim aanwezige vliegen. Toen er 1 op zijn bril ging zitten was de maat vol. Met een geweldige klap om de vlieg te verjagen sloeg hij niet alleen zijn bril af maar ook door midden. Trouwens de vlieg kwam met de schrik vrij. ’s Avonds in een strandhut goed gegeten en voor Cor het menu voor gelezen. Na een biertje terug naar de camper en slapen. Zoals al blijkt niets gewassen en ook weinig rust

  • 19 Januari 2013 - 13:35

    Inge:

    De stoel te licht?? Of??? Volgens mij wordt het nu echt tijd............
    Maar......eerst de camper recht gezet om vervolgens de weg te vervolgen??
    Ik heb wel de indruk dat jullie ontzettend genieten en Cor, je mag vast wel een brilletje van Wim lenen toch?
    Leuk jullie verslagen.

  • 19 Januari 2013 - 19:57

    Petra Slagboom:

    Is de stoel van mijn AV nog heel?
    Lieve schat, wat fijn dat je de was doet voor de mannen.
    Heeft alles nog wel dezelfde kleur?
    Zorgzaam zoals altijd.
    En ik ben zooo ontzettend blij dat je een skippy voor mij gekocht hebt, lijkt ie een beetje op UGGS?
    Bij thuiskomst zie je ook een verrassing, kleine Roger is gearriveerd en tennissen dat ie kan...
    Dus Wim heeft meer brillen dan kleding meegenomen, zo zie je maar, altijd handig en Cor ook weer blij.
    Nou, ik wens jullie veel plezier toe, lekker genieten.

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Torquay

Mijn eerste reis

Australian Open

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2013

Dag 24 en de laatste dag

03 Februari 2013

Dag 23

30 Januari 2013

Dag 22

30 Januari 2013

Dag 21

28 Januari 2013

Dag 20
DeClubVan4

Cor, Arjan, Wilco en Wim

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 10073

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Mijn eerste reis

09 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: