Dag 15 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

23 Januari 2013 | Australië, Adelaide

Het laatste stuikje naar Adelaide wordt ingezet. Na de camper achter gelaten te hebben en wij met zijn vieren en bagage in een te kleine taxi werden gepropt wordt het overnachtingshotel bereikt. Wij kregen en vraag niet waarom een upgrade en hadden bereluxe kamers, jammer dat het maar voor 1 nacht is. Na een nap in kamer 1 werd in kamer 2 weer een wasje gedraaid. Toen op pad Adelaide in. Het is een mooie en zeer ruim opgezette stad waar we op “een placet to be” gegeten hebben. De afmetingen van het vlees zijn hier enorm je krijgt bijna een halve koe op je bord. Het lukt mij, Wim, zelfs niet het bord leeg te eten waarop Cor meldde dat Conny ook altijd een stukje liet liggen. We hebben zijn zwakke plek gevonden. Inmiddels wel alle 4 de netten gescoord voor om ons hoofd om enigszins in de dessert de vliegen te weren. Na een biertje, en een kleine afterparty, een slap bakje koffie op de kamer nu voor de buis naar de Fed expres kijken en dan slapen. Hier vandaag zeer warm 33 graden en voor morgen, Alice Springs, waar wij naar toe vliegen wordt, 43 graden verwacht, hoera.

• 23 Januari 2013 - 18:19

Wido En Marian:

Geweldig al jullie verhalen. Denkennjullie nog even aan café bojangles in Alice springs. Wij volgen de webcam.. Veel plezier in het warme midden. Hier is het min 10 vannacht. Best lekker!

• 23 Januari 2013 - 19:46

Eric Anita En Marissa:

Hoi mannen.

Zo te horen vermaken jullie je prima. Er is ontzettend veel te zien daar.
    Nog een hele fijne reis verder gewenst.
    Groetjes Eric anita en marissa.

• 23 Januari 2013 - 21:15

Michael :

WILCO, KOM HEEL NAAR HUIS! IK HOUD HET NIET MEER VOL. HET IS HIER EEN VROUWELIJKE TIRANNIE!!! BTW waarschijnlijk volgende week woensdag de verdediging scriptie

• 23 Januari 2013 - 21:18

Bert&Lya:

Ziet er weer goed uit mannen, top, en veel plezier verder!!!!

• 25 Januari 2013 - 12:31

Michael ,stephanie En Sandra:

Heren,
    Bedankt voor de kaart uit Sydney,verzonden vanuit The Sydney Tower.
    Michael heeft het zwaar ;) als enige man in huis;)vind hij.
    Laatste week,we gaan ons leven beteren.Komt goed;)

• 25 Januari 2013 - 16:58

Henk En Puck:

Wauw! We zouden ff willen meerijden. Wij nu bij minus 7 graden,en het is pas 5uur in de middag, op 450 meter hoogte in de Belgische Haute Ardennes onderweg naar Spanje. In 12 cm sneeuw. Maar nu een borreltje en daarna " Hausgemachte SNERT. Maar probeer het hoofd koel te houden. ( Doen wij ook).