Dag 20 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

28 Januari 2013 | Australië, Alice Springs

Dag 20
Het moet niet nog gekker worden vanochtend om 5 uur op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gisteren hadden we de zonsondergang gezien en nu moesten we hem zien opkomen. Ik, Wim, als een zombie achter de club aan en Cor de slimste van het stel, bleef lekker liggen. Aangekomen op de plek waar het allemaal moest gebeuren waren we zeker niet de enige. Echter de voorbereiding van ons was weer bagger. Geen warme trui, geen eten, geen koffie e.d. dus was het koud zo vroeg, hadden we honger en dorst. Het was wel een mooi schouwspel. Hier samen met AV veel foto’s van gemaakt. Nog even nadien door gereden tot aan de berg, indrukwekkend! Vervolgens als een speer terug naar ons resort en ons bed ingedoken. 1 Uur later waren we weer scherp en hebben ontbeten. Op het moment dat we in de auto stapten begon eigenlijk ook een beetje onze terugreis. De afstand van vandaag was 430 km. Maar daar kijken wij niet meer van op. We zijn kilometers anders gaan bekijken. Nu aangekomen in Alice Springs waar wij zo meteen op chique en deftig gaan eten bij de KFC. Nadien gaan Cor en ik, Wim, nog te water in onze jacuzzi met een biertje. Morgen vliegen naar Sydney.

• 28 Januari 2013 - 12:43

Willem :

Succes de laatste dagen ik had met AV van morgen nog sms contact geniet nog ff en een goede reis huiswaart!!!!!!!!
    Gr WV

• 28 Januari 2013 - 18:15

Willem:

Sorry een s vergeten !!!!!!!!
    Gr. WV

• 28 Januari 2013 - 21:47

Sandra:

Heren,

Leuk om jullie gezien en gesproken te hebben via Skype.
    Was interessant ;)
    Hier regent het behoorlijk.
    Jullie zagen er moe uit!Weekje bij boeken?
    groet San

• 29 Januari 2013 - 11:01

Eric Anita Marissa:

Hoi Mannen.

Wat is het al weer snel gegaan. Jullie reis zit er al weer bijna op.
    We zijn benieuwd naar alle foto's en verdere verhalen.
    Nog een paar mooie dagen en een goede terugreis gewenst.
    Groetjes Eric Anita Marissa.

• 29 Januari 2013 - 14:35

Henk En Puck:

Ook in Spanje wo,reden jullie geweldig leuke reisverhalen met veel interesse gevolgtverheugen ons om jullie avondvoorstelling ook bij te wonen. Maar dan niet voor 1 april.

• 29 Januari 2013 - 16:42

Wido En Marian:

Dag mannen,
    Het zit er bijna op. Wij gaan het hier missen al jullie belevenissen. Goeie reis terug. We kunnen niet wachten op jullie verhalen. Wido en marian