Dag 21 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

30 Januari 2013 | Australië, Alice Springs

Vanochtend iets voor 7 ging het brandalarm af in ons hotel. Menigeen verscheen in nachtkleding of onderbroek op de hal.(WE/AV) De schoonmaker bleef gewoon verder vegen en dit leek ons een signaal dat het allemaal wel mee viel of hij is gewoon doof. Ik heb nog geprobeerd wat te slapen met aan beide oren een kussen maar daarvoor was het geluid te irritant. Met zijn vieren koffie gedronken gedoucht en wat al niet meer en vertrokken. Op de valreep nog de Telegraph Station bezocht, het begin van het ontstaan van Alice Springs. Hierna richting vliegveld, auto ingeleverd en nu wachten we op het vertraagde vliegtuig naar Sydney. De laatste dagen gaat het hier op de TV, de kranten en in de straat alleen nog maar over de overstromingen welke zijn uitgegroeid tot een ramp. Gisteren waren er nog vliegtuigen naar Sydney gecanceld maar vandaag behalve wat vertraging, lijkt het goed te gaan. Na een goede vlucht weer in ons “eigen” hotelletje in Sydney. Men herkende ons nog van de eerste keer (positief/negatief?) en waren zeer benieuwd wat we allemaal gedaan hadden. Aan het eind van de middag met de monorail geweest en gegeten in de Rocks en vervolgens nog genoten van Sydney by night. Slapen en morgen naar Hong Kong.
Dag

• 30 Januari 2013 - 18:04

Marian :

reis is volgens mij goed bevallen. douchen jullie nu ook al met z'n vieren!!!!!!!!!!

• 30 Januari 2013 - 20:38

Bert&Lya:

Nou, niet alleen het douchen met z'n vieren maar vooral "en wat al niet meer" geeft enige ??????

Goede en vooral een rustige terug reis mannen!!!!