Dag 24 en de laatste dag - Reisverslag uit Leusden, Nederland van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu Dag 24 en de laatste dag - Reisverslag uit Leusden, Nederland van DeClubVan4 - WaarBenJij.nu

Dag 24 en de laatste dag

Door: DeClubVan4

Blijf op de hoogte en volg DeClubVan4

03 Februari 2013 | Nederland, Leusden

Nu allemaal op tijd op voor de laatste etappe van onze trip. Vandaag zouden we om 10.00 uur het hotel moeten verlaten en pas om 00.30 uur vliegen. Om deze redenen de koffers laten opslaan en op weg. Vandaag begonnen met, de Paek, het hoogste punt van HK met een prachtig (ver) gezicht op HK. Hier moet je wel voor een uur of 11 geweest zijn anders heeft de smog alweer de overhand en zie je niks. Met de volgende attractie, het treintje, omlaag. We wilden toen nog naar Tai O een eiland waar nog gevist en geleefd wordt zoals decennia’s terug en met de huizen nog op palen in het water. Bij nadere informatie bleek dat we er gisteren dichterbij waren dan nu. Je moet n.l. eerste met de boot naar het eiland Lantau, waar we gisteren al waren, en vandaar verder naar het eiland Tai O. Qua tijd zat dit er niet meer in. Op de pier gegeten en langzaam terug gewandeld richting het hotel. Onderweg besloten Cor, voetmassage, Arjan nekmassage en Wim een volledige programma te nemen. AV raakte Cor en Wim kwijt dus mistte zijn massage. Cor en Wim hebben het erg leuk gehad en kwamen uitgerust en fit weer terug. Langzaam verder terug naar het hotel en aldaar vast omgekleed daar wij geen 26 graden ++ in Nederland verwachten en daadwerkelijk bij aankomst regen, wind en kou. We hebben het 24 uur per dag 3,5 week volgehouden met elkaar en dat is al een prestatie op zich te noemen, veel gezien, gelachen en genoten. Bedankt voor jullie reacties en de vele mensen die ons gevolgd hebben terwijl er maar 4 op de hoogte waren van deze site! Het ontvangst op Schiphol was hartelijk en met hoe Hollands kan het, met tulpen.